Garantie Refurbished

Op alle refurbished apparaten zit 1 of 2 jaar garantie. Goed om te weten is wát er precies onder de garantie valt.

iPhone & Samsung smartphones

Op sommige onderdelen van de telefoon zit beperkte garantie. Een telefoon is een gebruiksvoorwerp en zal altijd in mindere mate functioneren naarmate deze gebruikt is. Slijtage (door gebruik, stof, vocht, zand) is onvermijdelijk en dit valt niet onder de garantie.

Het volgende valt onder de garantie

  • Logic board en internal circuit problemen
  • Ghosting (beperkt tot 1 jaar)
  • Batterij (beperkt tot 1 jaar)

Het volgende is uitgesloten van garantie

  • Alle externe knoppen (power, volume en home knoppen) - reparatie mogelijk tegen speciaal tarief 
  • Alle externe ingangen (koptelefoon, oplader) - reparatie mogelijk tegen speciaal tarief 

Boete

Stuur je een refurbished apparaat op dat door eigen toedoen (waterschade, valschade) defect is geraakt, dan brengen wij €17,50 verwerkingskosten in rekening. Ook softwarematige problemen vallen in eerste instantie niet onder de garantie; je dient altijd eerst zelf het toestel te resetten. Houden deze problemen aan dan mag je het toestel natuurlijk gewoon terugsturen. Onze klantenservice helpt je graag.

Reparatie

In sommige gevallen kunnen wij het apparaat tegen betaling voor je repareren. 

Meer informatie over de reparatie van onze refurbished toestellen

Ik heb een toestel dat defect is en onder de garantie valt

  1. Meld het toestel retour via contact - je ontvang alle retourgegevens
  2. Schakel iCloud uit
  3. Print het retourformulier en vul deze volledig in
  4. Breng de boel naar het postkantoor
  5. Neem koffie, je hebt het verdiend

Na ontvangst krijg je van ons een bevestiging en zullen wij het toestel binnen 5 werkdagen proberen te repareren. Gaat het langer duren, dan nemen wij contact met je op.