Thuiswinkel Waarborg
Altijd gratis verzending
Alleen bij Partly.nl
Nu bij Partly.nl de voordeligste refurbished iPhones van Nederland!

Veel gestelde vragen - FAQ

Op deze pagina vindt u de veel gestelde vragen. Wij hopen dat uw vraag hier tussen staat. Als dat niet het geval is kunt u contact met ons opnemen en zullen wij uw vraag zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.

Ik heb een product ontvangen, maar deze werkt niet.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor de meeste producten is dat minimaal 6 maanden en voor refurbished producten ten minste 12 maanden. Mocht het product kapot zijn gegaan zonder eigen toedoen, kunt u dit product bij ons omruilen naar een werkend exemplaar. Binnen 30 dagen na aanschaf van het product mag u deze ook annuleren. Kijk voor informatie over het retourneren van bestellingen hier.Kijk voor informatie over het retourneren van bestellingen hier.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Indien u een klacht heeft willen wij dit vanzelfsprekend zo snel mogelijk voor u oplossen. U kunt op werkdagen tussen 11:00 uur en 17:30 uur contact opnemen met onze klantenservice via (030) 227 0154 of uw klacht e-mailen naar info@partly.nl. Wij proberen altijd binnen 24 uur te antwoorden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)"

Zijn de prijzen op de website incl. of excl. BTW?

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW tenzij anders vermeld.

iDeal Credit card Overboeking Paypal Bitcoin Bancontact Mister cash Sofort Afterpay