Garantie (overige producten)

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een productgarantie of fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Heb je nog garantie en is jouw aankoop defect? Hier vind je de stappen die nodig zijn om je bestelling te retourneren.

  1. Meld je retour aan ons, via contact
  2. Je ontvangt de retourinformatie
  3. Download en vul het retourformulier in
  4. Geef de zending af bij het postkantoor
Partly zal de retour binnen 4 werkdagen na ontvangst behandelen. Je ontvangt van ons telefonische of per e-mail bericht over de status en vervolg hiervan.

De klant is altijd verantwoordelijk voor een juiste, veilige en goed verpakte retourzending. De kosten van de retourzending zijn voor de klant. Bij een terecht beroep op de garantie worden de kosten voor retour terugbetaald. Het is toegestaan het product te beoordelen. Mocht er echter tijdens de beoordeling gebruikersschade zijn ontstaan, kan er waardevermindering in rekening worden gebracht of kan de retour worden afgekeurd.

Bij het retourneren van een scherm geldt dat deze inclusief screenprotector met sticker teruggestuurd dient te worden. Het is aan te raden om voor de montage eerst het scherm te testen, alvorens de screenprotector verwijderd wordt.

Dit valt onder de garantie

  • Producten die niet naar behoren functioneren

Uitgesloten van garantie

  • Producten die door eigen toedoen (val- of waterschade ed.) defect zijn geraakt
  • Producten die verkeerd zijn gemonteerd
  • Lijm, adhesive en producten die reeds met lijm of adhesive zijn gemonteerd