JavaScript lijkt uitgeschakeld te zijn in jouw browser. Zet Javascript aan in je browser voor de beste ervaring op onze site.

Partly inkoop
  • Gratis opsturen
  • Binnen 48 uur na ontvangst geld op je rekening
  • Allerhoogste inruilwaarde voor je toestel

Geef je smartphone een tweede leven

Ruil je smartphone vandaag nog in bij Partly en krijg hiervoor een hoge inruilwaarde uitbetaald. Je kunt kiezen om dit uit te betalen op jou bankrekening, of als tegoed te krijgen op onze webwinkel.

Zodra je het toestel hebt aangemeld ontvang je een e-mail met daarin een verzendlabel. Hiermee kun je het toestel gratis afgeven bij en PostNL servicepunt. Wij controleren het toestel en betalen je binnen 48 uur de inruilwaarde uit.

Stap 1

In welke staat

Hoe ziet het toestel er aan de buitenkant uit?

Werkt het toestel naar behoren?

Vink aan wat van toepassing is

Jouw inruilwaarde
€ ?
of € ? als partly winkeltegoed
  • Toestel
  • Werkt het toestel naar behoren?
Checklist
Maak een keuze

Je bent er bijna

Vul het formulier volledig in. Volg de volgende stappen om het inruilen compleet te maken:

  • Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een gratis verzendlabel. Print deze uit.
  • Verpak het toestel veilig en goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor transportschade. Plak het verzendlabel op de doos.
  • Lever het pakketje in bij een PostNL Servicepunt. Je krijgt hiervoor een afgiftebewijs. Bewaar deze goed.
  • Dat is het! Wij zullen het toestel testen en binnen 48 uur na ontvangst krijg jij de inruilwaarde voor het toestel.

Gefeliciteerd! Jouw smartphone is ingeruild

Je ontvangt een e-mail met daarin instructies.

Veel gestelde vragen

  • Wat gebeurd er als jullie het toestel afkeuren?

    In het geval dat een toestel niet aan onze eisen voldoet kunnen wij deze afkeuren. Dit kan bijvoorbeeld bij extreme schade welke niet vooraf gemeld is. Wij sturen het toestel kostenloos naar je terug.
  • Wat gebeurd er als jullie het toestel anders 'graden'?

    Wanneer er bijvoorbeeld een toestel wordt ingeruild als 'zo goed als nieuw'en blijkt het een 'licht gebruikt' te zijn, zullen wij met een aangepast bod komen. Dit zullen we per e-mail aan je laten weten. Mocht je hiermee niet akkoord gaan, dan sturen wij het toestel kostenloos naar je terug.
  • Ik heb nog andere vragen.

    Onze klantenservice zit voor je klaar. Je kunt deze met jouw vraag e-mailen op klantenservice@partly.nl. Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10:00 tot 17:00 uur. Het telefoon nummer is +31 (0) 30 227 0154
Jouw inruilprijs € ?
foto
Jouw inruilwaarde
€ ?
of € ? als partly winkeltegoed
  • Toestel
  • Werkt het toestel naar behoren?
Ik heb Find my iPhone uitgezet
Ik heb (indien mogelijk) het toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen
Ik kies voor € ? uitbetaald op mijn bankrekening Ik kies voor Partly winkeltegoed t.w.v. € ?